A munkanélküliség most is mumus a magyaroknál

A GKI fogyasztói bizalmi indexe az áprilisi zuhanást követően három hónapon át lassuló ütemben, de emelkedett, augusztusban és szeptemberben viszont a várakozások kissé romlottak: az augusztusi mínusz 29,6 pontról mínusz 31,1 pontra süllyedt a mutató szeptemberben – közölte a GKI Gazdaságkutató Zrt. legfrissebb, immár személyes interjúkkal készített felmérésének adatai alapján az MTI-vel.

Az olcsó német árutól tart a magyar húsipar

A Magyar Húsiparosok Szövetsége arra kéri a kiskereskedelmi láncokat, hogy ne vásároljanak és értékesítsenek irreálisan alacsony áron sertéshúst, akkor sem, ha dömpingáron jelenik meg a német sertéshús az európai piacon a sertéspestis miatt – közölte a szövetség az MTI-vel csütörtökön, miután bejelentették, hogy ASP-vel fertőzött vaddisznót találtak Németországban.

Ellenszavazat nélkül döntött a monetáris tanács az alapkamat tartásáról augusztusban

A monetáris tanács tagjai ellenszavazat nélkül döntöttek augusztusban arról, hogy 0,6 százalék maradjon az alapkamat, és a kamatfolyosó se változzon – közölte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) az augusztus 25-i kamatdöntő ülésről szerdán kiadott rövidített jegyzőkönyvében.

Nőtt a kecskeméti Mercedes-gyár árbevétele és eredménye tavaly

A kecskeméti Mercedes-gyárban tavaly az előző évinek megfelelő mintegy 190 ezer autót gyártottak, ugyanakkor a cég közel 3 százalékos árbevétel-növekedést és 6 millió euróval jobb adózott eredményt ért el a 2018-as évhez képest – derül ki a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. éves jelentéséből, amelyet szerdán tett közzé a Budapesti Értéktőzsde honlapján.

Töretlenül emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon

Augusztusban a fogyasztói árak átlagosan 3,9 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál – jelentette szerdán a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). Az előző hónaphoz képest összességében nem változtak az árak. Az adat megfelel az elemzők korábbi várakozásának.

Magyarországon 14 százalékkal nőhet idén az online üzletek forgalma egy felmérés szerint

Magyarországon az online divat üzletek forgalma 14 százalékkal nőhet idén a hagyományos üzletekkel szemben, és a tavalyi 171 milliárd forintos forgalom 2023-ra a 267 milliárd forintot is elérheti egy kutatás szerint.

A Suzuki az autópiac lassú felfutására számít a második fél évben

A magyarországi gépjármű-értékesítést várhatóan ismét negatívan fogja érinteni a koronavírus-járvány második hulláma, azonban a Magyar Suzuki Zrt. arra számít, hogy pánikszerű hatása már nem lesz, és az autópiac kisszámíthatóbb, lassú felfutása várható a második fél évben. Tóth Péter kereskedelmi igazgató szerint racionális előrejelzés, hogy ebben az esetben a márka mintegy 15 ezer új járművet értékesít, […]